سه شنبه, تير 25, 1398
بولتن | اخبار و مقالات شرکت ستاک
  • ۱۰ نکته برای تقویت فروش های B2B

    در معاملات فروش B2B، از وقتی که با مشتری بالقوه آشنا می شویم تا موقعی که فروش انجام شود، معمولا فاصله زمانی چند روزه تا چند ماهه ای وجود دارد. این فاصله زمانی باعث می شود، فرایند فروش شامل مراحل و تعاملات مختلف و متفاوتی شود.

    منبع: Salesforce.com- سرو نو  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 19139
  • جدال فروش سنتی و اینترنتی در ایران

    خرید و پرداخت اینترنتی در کشور تا پایان شهریور۹۳ حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان بود که تا پایان سال این رقم به حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید، این آمار در مقایسه با سال پیش از آن ۲۲۹ درصد رشد دارد.

    منبع: مریم آریایی  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 17173
  • مزایای راه اندازی سامانه های B2B

    در سیستم B2B ميتواند تعاملات تجاری بطور مستقيم بين خريدار و فروشنده و يا از طريق يك واسطه كه اين واسطه ميتواند يك شخص يا سازمان الكترونيكي باشد، صورت گيرد. بنابراين ميتوان مزیت این سیستم را از ديد مشتريان، فروشندگان و يا واسطه ها بررسي نمود.

    منبع: روابط عمومی شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 19219
  • نرم افزار مولد سامانه های B2B به سبد محصولات ستاک پیوست

    نرم‌افزار مولد سامانه های B2B، پس از یکسال فعالیت آزمایشی به سبد محصولات رسمی شرکت ستاک در حوزه راهکارهای حوزه وب پیوست و از ابتدای سال 1394 فروش رسمی این نرم افزار آغاز و ارائه راهکارهای مرتبط با آن در دستور کار واحد توسعه بازار این شرکت قرار گرفت.

    منبع: روابط عمومی شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 17080
  • تاثیر محتوا در بازاریابی مبتنی بر پیامک

    استفاده از بازاریابی بر پایه پیامک یکی از روش های بازاریابی انبوه است که به تازگی در شرکت ها و تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات محبوبیت پیدا کرده است،یکی از دلایل اصلی آن هزینه کم و کم دردسر بودن آن در مراحل اجرایی است.

    منبع: گروه بازاریابی ایتو  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 15335
  • بازاریابی محتوا یا Content Marketing چیست؟

    بازاریابی محتوا یا Content Marketing در حقیقت فرآیند تولید،انتشار، اطلاع رسانی و اشتراک گذاری محتوا است که با هدف جذب مشتری و افزایش رغبت وی به خرید و استفاده از محصول ایجاد می شود. این فرآیند برای تولید کننده محتوا در نهایت افزایش درآمد ایجاد می کند.

    منبع: گروه بازاریابی ایتو  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 16979
  • جذب مشتری از طریق محتوا

    تاجران معمولا” زمانی نیاز به تولید محتوا را احساس می کنند که شرکت متبوع آنها می خواهد! این نیاز معمولا” زمانی ایجاد میشود که نیاز به معرفی محصول جدیدی وجود داشته باشد ولی بازاریابی درونی (Inbound Marketing) این روش را قبول ندارد.

    منبع: گروه بازاریابی ایتو  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 13872
  • طراحی واکنش گرا یا Responsive

    Responsive design به معنی طراحی یک سایت برای نمایش مناسب در تمام مرورگرها و دستگاه های احتمالی کاربران است. در این روش ظاهر سایت با توجه به ابعاد صفحه نمایش کاربر تغییر کرده و سایر بخش ها متناسب با آن تنظیم میشود.

    منبع: روابط عمومی شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 14842
  • تکنیک صفحات بی پایان در طراحی وب

    استفاده از تکنیک infinite scrolling جذابیت و زیبایی سایت شما را دوچندان خواهد کرد، این روش در سایت های بزرگ و شناخته شده ای مانند پینترست و فیسبوک نیز بکار گرفته میشود. ولی آیا روبات های گوگل نیز قدرت درک محتویات این صفحات را بخوبی دارند؟

    منبع: روابط عمومی شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 12999
  • رونمایی از پروژه پورتال جامع فعالان فاوا توسط رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران

    پورتال جامع فعالان حوزه فاوا که با مشارکت شرکت ستاک و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجانشرقی طراحی و پیاده سازی شده بود با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد.

    منبع: روابط عمومی شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 13954
  • 10 سئوال مهم برای انتخاب یک میزبان وب ایده ال!

    زمان بالا بودن سرور، پهنای باند، حفاظت در برابر قطعی برق، حفاظت در برابر بلایای طبیعی، خدمات پشتیبانی، مدت زمان پاسخگویی، تنوع خدمات و میزان امنیت سرور از جمله موارد مهمی هستند که باید در انتخاب یک میزبان وب حرفه ای و مناسب مدنظر داشت.

    منبع: واحد خدمات مرکز داده شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 23073
  • نقدنویسی در وب فارسی!

    نقدنویسی در وب فارسی اصلا فراگیر نیست؛ تا به‌حال کم‌تر نوشته‌ای را خوانده‌ایم که در زمینه‌ی انتقاد از عملکرد یک وب‌سایت فارسی نوشته شده‌باشد. در این نوشته سعی‌دارم اطلاعات شخصی‌ام را در زمینه‌ی نقدنویسی برای وب فارسی بیان کنم.

    منبع: کیا طاهری  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 35496
  • ردای وب معنایی بر تن وب 3.0

    در سال 2001 تیم برنز لی (بنیانگذار وب1) و جیمز هندلر و اورا لاسیلا طی مقاله ای در نشریه ساینتیفیک آمریکا پروژه ای را تحت عنوان وب معنایی (The Semantic Web) معرفی کردند که در آن آینده جدیدی برای وب ترسیم شده بود.

    منبع: واحد توسعه فناوری شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 26343
  • ۵ اشتباه در طراحی کاربردپذیری یک سایت

    طراح وبی نیست که دوست داشته باشد طرحی را ارائه دهد که کسی دوست نداشته یا حتی به اعتقاد خودش هم طرح خوبی نشده است. معمولا دلیل اینکه یک طرح کیفیت خوبی ندارد فقط یک مورد نیست، بلکه مجموعه ای دلایل هستند که در کنار هم نتیجه ای خارج از پسند کاربر و یا حتی طراح را ارائه می دهند. 
    منبع: مجله اینترنتی فناپ  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 14158
  • کاهش ریسک های امنیتی نرم افزارهای تحت وب

    نرم افزارهای تحت وب هنوز هم هدف بسیار خوبی برای هکرها می باشند و اینگونه که به نظر می رسد، این نرم افزارها به نسخه دیجیتال “خوب، بد، زشت” تبدیل شده اند! نقص های امنیتی و آسیب پذیری در این گونه نرم افزارها باعث شده است که برنامه های تحت وب بزرگترین قربانی حملات مهاجمان باشند.

    منبع: واحد امنیت اطلاعات شرکت ستاک  |   تعداد نظرات: 0  |  تعداد بازدیدها: 62933
مجوزهای فعالیت و عضویت در مجامع تخصصی | مستندات مربوط به مجوزها و انجمن های تخصصی را در صفحه "معرفی ستاک> مجوزها و عضویت ها" مشاهده نمائید.

عضو شرکت های دانش بنیان

عضو شرکت های دانش بنیان

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

سازمان مالیاتی کشور

اتحادیه کامپیوتر تبریز

رتبه ممتاز اتحادیه کامپیوتر

فن بازار ملی ایران

انسیتیتوی جهانی IDTechEx

انسیتیتوی جهانی IDTechEx

انجمن مطالعات جامعه اطلاعاتی

انجمن مطالعات جامعه اطلاعاتی 

کميته فنی فناوری اطلاعات ایران

کميته فنی فناوری اطلاعات ایران

شبکه تحلیلگران فناوری کشور

شبکه تحلیلگران فناوری کشور

انجمن بین اللملی Mifare

انجمن بین اللملی Mifare

پاراکلینیک فناوری اطلاعات

کنسرسیوم شرکتهای فاوا

انجمن تحقیق و توسعه ایران

انجمن تحقیق و توسعه ایران

خانه نوآوران صنعت ایران

خانه نوآوران صنعت ایران

جشنواره وب ایران

شورای عالی اطلاع رسانی

بام فاوا شورای عالی اطلاع رسانی