دوشنبه, تير 05, 1396
بولتن خبری ستاک | آرشیو اخبار شرکت ستاک
استخدام برنامه نویس، طراح و پشتیبان وب سایت
چهارشنبه, بهمن 06, 1395 by روابط عمومی شرکت ستاک

شرکت ستاک، همکاران جدید با هدف فعالیت در امور دفتری، برنامه نویسی، طراحی و پشتیبانی وب سایت و امور شبکه های اجتماعی استخدام می کند.

?????? ?????...
توصیه به مشترکین خدمات میزبانی شرکت در ارتباط با نرم افزار OutLook
دوشنبه, آذر 01, 1395 by روابط عمومی شرکت ستاک

بعنوان یک همراه، خدمت رسان و مشاور، قویاً به شما عزیزان توصیه میکنیم؛ با عنایت به مشکلات امنیتی و عملکردی موجود در نرم افزار Outlook، دسترسی کاربران سازمانی خود به این نرم افزار (مخصوصا نسخه های قدیمی) را قطع نمائید.

?????? ?????...
مصاحبه مدیرعامل شرکت ستاک با وب سایت فناوری به وقت تبریز
چهارشنبه, تير 23, 1395 by tabriz.io

مدیرعامل شرکت ستاک، در مصاحبه با وب سایت فناوری به وقت تبریز از مشکلات صنعت نرم افزار و از  و دغدغه های شرکت های دانش بنیان گفت.

?????? ?????...
۵ سوالی که قبل از استفاده از نرم افزار CRM باید از خود بپرسید
دوشنبه, خرداد 10, 1395 by روابط عمومی شرکت ستاک

سرمایه گذاری برای نرم افزار CRM امری ضروری برای سازمان شماست. در دنیای رقابتی امروز شما نیازمند شناسایی راهکار درست برای افزایش بهره وری فروش خود می باشید. همچنین یکی از دغدغه های هر سازمانی این است که بعد از رفتن یکی از کارکنان شرکت، اطلاعات مشتریان به همراه وی از سازمان خارج نشود. 

?????? ?????...
فرصتی به نام شکایات مشتریان
دوشنبه, ارديبهشت 20, 1395 by ُسرو نو

پاسخ گویی به شکایت مشتری برای بسیاری از ما امری ترسناک است اما با گوش دادن دقیق و محترمانه به حرف های مشتری و تلاش برای انجام بهترین کار ممکن برای رفع مشکل وی می توانیم روابطی قوی تر با مشتری هم برای خودمان و هم برای سازمانمان بسازیم.

?????? ?????...
مشتریان دائمی، معدن طلا هستند
يکشنبه, ارديبهشت 05, 1395 by نازنین حقجو

برای فروش به یک مشتری جدید تقریبا ۶ برابر  فروش به مشتریان فعلی هزینه می شود، سازمان ها به این قضیه اعتقاد دارند ولی اغلب کسب و کارهای متوسط فقط ۱۲ درصد از هزینه بازاریابی را به مشتریان فعلی خود اختصاص می دهند!

?????? ?????...
تقدیر رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از شرکت ستاک
پنجشنبه, آبان 28, 1394 by روابط عمومی شرکت ستاک

دکتر پورفیضی،رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی از شرکت ستاک، به جهت ارائه طرح برتر، " سامانه تبادل اطلاعات کسب و کار بر پایه فناوری رایانش ابری" در سومين نمايشگاه و جشنواره فناوري‌هاي نو و پيشرفته ربع رشيدي تبرير تقدیر کرد.

?????? ?????...
متن پیام تقدیر استاندار آذربایجانشرقی از شرکت ستاک
دوشنبه, آبان 25, 1394 by روابط عمومی شرکت ستاک

دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجانشرقی، در پی انتخاب طرح شرکت ستاک، بعنوان طرح برتر سومين نمايشگاه و جشنواره فناوري‌هاي نو و پيشرفته ربع رشيدي تبرير در قالب لوح تقدیر از این شرکت تقدیر کرد.

 

?????? ?????...
آیا زمان آن رسیده که به نرم افزار CRM فکر کنیم؟
يکشنبه, آبان 24, 1394 by فرزانه انصاریان- سرو نو

در چند سال اخیر تکنولوژی پیشرفت زیادی در سازمان ها و شرکت های گوناگون داشته است. اگر شما هم مانند بسیاری از مدیران شرکت ها، درحال برنامه ریزی برای توسعه و پیشبرد کسب و کار خود هستید،  پس حتما سرتان بسیار شلوغ است. آیا فکر کرده اید زمان آن رسیده است که شما هم از تکنولوژی، جهت پیشبرد کسب وکار خود استفاده کنید؟

?????? ?????...
انتخاب سامانه مدیریت کسب و کار ستاک به عنوان طرح برتر جشنواره ربع رشیدی
يکشنبه, آبان 24, 1394 by روابط عمومی شرکت ستاک

سامانه تبادل اطلاعات کسب و کار بر پایه فناوری رایانش ابری، بعد از ۴ مرحله داوری گروه داوران ۷۶ نفره جشنواره ربع رشیدی ، جزو ۹ طرح  برتر انتخاب و از سوی هیئت داوران بعنوان طرح برتر معرفی شود.

?????? ?????...
حضور ستاک در نمايشگاه و جشنواره فناوری های نو و پيشرفته ربع رشيدی
جمعه, آبان 22, 1394 by روابط عمومی شرکت ستاک

واحد تحقیق و توسعه شرکت ستاک با معرفی پروژه " سامانه تبادل اطلاعات کسب و کار بر پایه فناوری رایانش ابری" در سومين نمايشگاه و جشنواره فناوري‌هاي نو و پيشرفته ربع رشيدي حضور یافت.

?????? ?????...
۹ مزیت بر‌تر «رایانش ابری» برای کسب و کار
دوشنبه, آبان 18, 1394 by همکاران سیستم

رایانش ابری در واقع استفاده از اینترنت برای بکارگیری نرم‌افزار مطلوب به عنوان یک سرویس است. دلیل نامگذاری چنین پدیده‌ای به عنوان «رایانش ابری»، این است که اینترنت از نماد ابر مانند به عنوان یک امر انتزاعی برای زیرساخت‌های پیچیده در نمودارهای سیستم استفاده می‌کند

?????? ?????...
رایانش ابری به توسعه کسب و کارها کمک می کند
دوشنبه, شهريور 30, 1394 by روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

کاهش هزینه دسترسی به نرم افزارها و ارائه امکانات سخت افزاری از جمله فرصت هایی است که رایانش ابری در اختیار قرار می دهد که با این وجود می توان میزان قابل توجهی از دانش اموختگان را در زمینه فناوری اطلاعات مشغول به کار کرد.

?????? ?????...
عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان
سه شنبه, شهريور 03, 1394 by امین گلستانی

با توجه به آثار هوش تجاري بر سازمان بايد بر تاثيرات عوامل متعدد داخلي و خارجي سازمان بر هوش تجاري مطالعه کرد تا سازمان باوجود صرف هزينه و زمان هنگفت براي ايجاد تغييرات کلي، در خروجي دچار خسارات جبران ناپذيري نشود.

?????? ?????...
اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان
سه شنبه, مرداد 20, 1394 by امین گلستانی

کاربرد هوش تجاري در سطح استراتژيک را مي توان به نوعي براي کمک به افزايش کارايي کلي سازمان و بهينه سازي فرايندها در کنار يکديگر، در نظر گرفت. 

?????? ?????...
ابزارهای لازم براي هوشمندسازی کسب و کار
شنبه, مرداد 10, 1394 by امین گلستانی

براي اينکه يک سيستم با هوش تجاري بدرستي عمل کند، با شناخت موقعيتها که چه اطلاعاتي در اختيار چه افرادي قرار گيرد، بايد روابط بين افراد و اطلاعات و روند اجراي پروسه ها بدقت مورد بررسي قرار گيرد.

?????? ?????...
ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمان ها
دوشنبه, مرداد 05, 1394 by امین گلستانی

هوش تجاري در قالب هر تعريفي به دنبال افزايش سودآوري سازمان با استفاده از اتخاذ تصميمات هوشمند و دقيق بر پایه اطلاعات معتبر و مستند میباشد.

?????? ?????...
۱۰ نکته برای تقویت فروش های B2B
يکشنبه, خرداد 31, 1394 by Salesforce.com- سرو نو

در معاملات فروش B2B، از وقتی که با مشتری بالقوه آشنا می شویم تا موقعی که فروش انجام شود، معمولا فاصله زمانی چند روزه تا چند ماهه ای وجود دارد. این فاصله زمانی باعث می شود، فرایند فروش شامل مراحل و تعاملات مختلف و متفاوتی شود.

?????? ?????...
جدال فروش سنتی و اینترنتی در ایران
دوشنبه, ارديبهشت 28, 1394 by مریم آریایی

خرید و پرداخت اینترنتی در کشور تا پایان شهریور۹۳ حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان بود که تا پایان سال این رقم به حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید، این آمار در مقایسه با سال پیش از آن ۲۲۹ درصد رشد دارد.

?????? ?????...
خدمات و محصولات دانش بنیان بالاترین ارزش افزوده را برای اقتصاد کشور به ارمغان می آورد
سه شنبه, ارديبهشت 22, 1394 by ماهنامه پیام فاوا

زمانی محصولات دانش بنیان می تواند در اقتصاد ملی تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند که جهت جلوگیری از خروج ارز و کاهش هزینه های داخلی در گام نخست اقدام به رفع نیازهای داخلی و پوشش تقاضاهای حوزه تولید و خدمات کنند تا علاوه بر اینکه در ترازوی اقتصاد پایدار، کفه صادرات را بالا می بریم، ...

?????? ?????...
مزایای راه اندازی سامانه های B2B
شنبه, ارديبهشت 19, 1394 by روابط عمومی شرکت ستاک

در سیستم B2B ميتواند تعاملات تجاری بطور مستقيم بين خريدار و فروشنده و يا از طريق يك واسطه كه اين واسطه ميتواند يك شخص يا سازمان الكترونيكي باشد، صورت گيرد. بنابراين ميتوان مزیت این سیستم را از ديد مشتريان، فروشندگان و يا واسطه ها بررسي نمود.

?????? ?????...
نرم افزار مولد سامانه های B2B به سبد محصولات ستاک پیوست
چهارشنبه, ارديبهشت 09, 1394 by روابط عمومی شرکت ستاک

نرم‌افزار مولد سامانه های B2B، پس از یکسال فعالیت آزمایشی به سبد محصولات رسمی شرکت ستاک در حوزه راهکارهای حوزه وب پیوست و از ابتدای سال 1394 فروش رسمی این نرم افزار آغاز و ارائه راهکارهای مرتبط با آن در دستور کار واحد توسعه بازار این شرکت قرار گرفت.

?????? ?????...
30% تخفیف، عیدی ستاک بمناسبت سال جدید
يکشنبه, اسفند 10, 1393 by روابط عمومی شرکت ستاک

شرکت ستاک، به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز اقدام به ارائه تخفیف 30 درصدی بر روی نرم افزار مولد پورتال ستاک به همراه ارائه نسخه رایگان مخصوص موبایل تا پایان اسفند 1393 نموده است.

?????? ?????...
رایانش ابری، معایب و مزایا
چهارشنبه, بهمن 01, 1393 by سیدحسین محتسبی

این روزها، استفاده از مجازی‏سازی (Virtualization)، بهره ‏گیری از رایانش ابری (Cloud  Computing)  و جایگزین کردن بسترهای سنتی با این فناوری‏های نوین از موضوعات مورد بحث محافل فناوری اطلاعات است.

?????? ?????...
تاثیر محتوا در بازاریابی مبتنی بر پیامک
جمعه, دي 26, 1393 by گروه بازاریابی ایتو

استفاده از بازاریابی بر پایه پیامک یکی از روش های بازاریابی انبوه است که به تازگی در شرکت ها و تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات محبوبیت پیدا کرده است،یکی از دلایل اصلی آن هزینه کم و کم دردسر بودن آن در مراحل اجرایی است.

?????? ?????...
بازاریابی محتوا یا Content Marketing چیست؟
سه شنبه, دي 16, 1393 by گروه بازاریابی ایتو

بازاریابی محتوا یا Content Marketing در حقیقت فرآیند تولید،انتشار، اطلاع رسانی و اشتراک گذاری محتوا است که با هدف جذب مشتری و افزایش رغبت وی به خرید و استفاده از محصول ایجاد می شود. این فرآیند برای تولید کننده محتوا در نهایت افزایش درآمد ایجاد می کند.

?????? ?????...
چرا کلان داده
يکشنبه, دي 07, 1393 by نوید صفایی

امروزه فعالیت های اقتصادی واجتماعی وابستگی شدیدی به داده ها دارند . امروزه افزایش حجم ، سرعت انتشار و تنوع داده هایی که درقلمرو اقتصاد استفاده می شوند و ازآن مهم تر ارزش اقتصادی واجتماعی بالای آن ها ،نوید حرکت به سمت الگوهای اقتصادی –اجتماعی داده بنیان به گوش می رسد. 

?????? ?????...
جشنواره ولادت تا ولادت
يکشنبه, آذر 30, 1393 by روابط عمومی شرکت ستاک

تخفیف ویژه شرکت ستاک به مناسبت آغاز سال نو میلادی از 4 دی مصادف با ولادت حضرت مسیح (ع) تا  19 دی مصادف با ولادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در "جشنواره ولادت تا ولادت"

?????? ?????...
جذب مشتری از طریق محتوا
شنبه, آذر 29, 1393 by گروه بازاریابی ایتو

تاجران معمولا” زمانی نیاز به تولید محتوا را احساس می کنند که شرکت متبوع آنها می خواهد! این نیاز معمولا” زمانی ایجاد میشود که نیاز به معرفی محصول جدیدی وجود داشته باشد ولی بازاریابی درونی (Inbound Marketing) این روش را قبول ندارد.

?????? ?????...
بررسی امنیت در ذخیره سازی مبتنی بر رایانش ابری
يکشنبه, آذر 23, 1393 by بزرگراه رایانه

امروزه یکی از روش های مهم و توصیه شده برای ذخیره سازی داده ها استفاده از رایانش ابری است اما هنوز بسیاری از افراد با این قضیه مشکل دارند و ترجیح می دهند اطلاعات خود را هنوز روی هارد دیسک ها  و فلش و… ذخیره سازی کنند تا محیط مجازی و علت اصلی آن هم موضوع رعایت امنیت است.

?????? ?????...
مجوزهای فعالیت و عضویت در مجامع تخصصی | مستندات مربوط به مجوزها و انجمن های تخصصی را در صفحه "معرفی ستاک> مجوزها و عضویت ها" مشاهده نمائید.

عضو شرکت های دانش بنیان

عضو شرکت های دانش بنیان

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

سازمان مالیاتی کشور

اتحادیه کامپیوتر تبریز

رتبه ممتاز اتحادیه کامپیوتر

فن بازار ملی ایران

انسیتیتوی جهانی IDTechEx

انسیتیتوی جهانی IDTechEx

انجمن مطالعات جامعه اطلاعاتی

انجمن مطالعات جامعه اطلاعاتی 

کميته فنی فناوری اطلاعات ایران

کميته فنی فناوری اطلاعات ایران

شبکه تحلیلگران فناوری کشور

شبکه تحلیلگران فناوری کشور

انجمن بین اللملی Mifare

انجمن بین اللملی Mifare

پاراکلینیک فناوری اطلاعات

کنسرسیوم شرکتهای فاوا

انجمن تحقیق و توسعه ایران

انجمن تحقیق و توسعه ایران

خانه نوآوران صنعت ایران

خانه نوآوران صنعت ایران

جشنواره وب ایران

شورای عالی اطلاع رسانی

بام فاوا شورای عالی اطلاع رسانی